miercuri, 30 ianuarie 2008

Hello, Prog Maniac!

Cum fiecare blog nou inceput trebuie sa aiba un mesaj de inceput, m-am gandit sa scriu si eu unul.
Eu sunt Mahtan Elendil, am avut blogul o perioada de timp aici: , dar pentru ca n-am mai avut timp, blogul meu a murit si m-am gandit la o rebranduire, in sensul in care aici voi scrie DOAR despre muzica(prog-rock si tot ce tine de el, mainly).
Vor fi trupe vechi care in prezent nu mai exista, trupe vechi, dar care mai vietuiesc si azi si trupe noi care sunt gata sa ne serveasca cea mai buna muzica care poate fi facuta in sec. XXI.

Sper ca mesajul de mai sus a fost destul de convingator, cel putin destul de convingator incat sa va fac sa-mi urmariti si postarile ce vor urma.

Acestea fiind spuse, va voi prezenta un video cu 2 piese de pe albumul Spectrum(1973) - Billy Cobham, Quadrant si a.Aniexity,b.Taurian Matador, ambele instrumentale.

http://www.youtube.com/watch?v=bbLjObdYWhQ.

Ca tot am intrat pe terenul fusion-ului, sa va prezint muzicienii care au dat viata acestui album:

Billy Cobham(percutie) - Bandleader-ul. O figura foarte importanta in lumea fusion-ului si a prog-rock-ului, in general. Considerat cel mai bun baterist al fusion-ului(dupa mine in in primii 5 the best drummers of all time). A avut colaborari cu Miles Davis si a cantat in prima formula a trupei The Mahavishnu Orchestra.

Tommy Bolin(chitara)R.I.P. - Un chitarist care nu a iesit prea mult in evidenta din cauza faptului ca a murit tanar(la 25 de ani), dar care a reusit sa-si faca un nume, in principal printre fanii Zephyr('69-71'), a lansat 2 albume cu ei, si printre fanii Deep Purple('75-'76), un singur album de studio, dar si prin aceasta colaborare a lui cu Billy Cobham.

Jan Hammer(clape) - Un clapar cunoscut doar prin prisma faptului ca a cantat in Mahavishnu Orchestra. Pentru a va face o idee despre acest instrumentist puteti asculta primele 4 albume semnate The Mahavishnu Orchestra.

Lee Sklar(bass) - Concerteaza cu Phil Collins, daca ati vazut un concert Phil Collins stiti sigur despre cine vorbesc :) .

Cam astia ar fi muzicienii mai importanti care au cantat pe acest album(sau muzicienii care cred eu ca sunt mai importanti de pe acest album, ca sa fiu mai corect :D ).

In principal va promit un post la 2 zile, sper sa ma pot tine de promisiune.

P.S.: M-am gandit sa recenziez noul album The Mars Volta - Bedlam In Goliath(2008), prog-rock modern, eu cred ca merita.

Niciun comentariu: